Kom igång med Device
Redo att komma igång? Eller vill du veta mer?
Vi börjar alltid med ett samtal så att du får svar på dina frågor och kan komma igång på bästa sätt. Boka en tid i kalendern eller kontakta oss direkt, självklart förbinder du dig inte till något. Välkommen!
Kontakta oss direkt:
Telefon: 063-15 15 50
E-post: device@realbridge.se
Få svar på dina frågor
Vad kan du förvänta dig av samtalet?
På bara tio minuter får du svar på dina frågor – direkt från vårt kunniga supportteam. Vanliga frågor är till exempel:
- Hur snabbt kommer man igång?
- Kan man registrera vad som helst i appen?
- Hur skapar jag konto?
Tveka inte att höra av dig – vi hjälper dig gärna vidare.
Telefon 063-15 15 50
E-post: device@realbridge.se

"Device används av allt från kommuner och företag med tusentals anställda, till mindre verksamheter som lånar ut arbetskläder, datorer eller verktyg. Oavsett storlek kommer man igång på egen hand – det är bara att ladda ner appen och börja."
– Viktor, kundsupport
Prata direkt med Viktor, eller någon annan i vårt kunniga supportteam:
Telefon: 063-15 15 50
E-post: device@realbridge.se
Vanliga frågor och svar
-
Beställ vanliga frågor
Hur fungerar det i praktiken – vem gör vad?
Hur mycket tid behöver vi lägga i början?
Finns det någon bindningstid?
Hur ser stödet ut efter att vi börjat?
Vad händer om vi växer eller får nya behov?
Finns det andra som liknar oss som redan använder Device?
Fick du inte svar på dina frågor?
Hör av dig till oss så hjälper vi till!
Telefon 063-15 15 50
E-post: device@realbridge.se