Kom igång med Device

Redo att komma igång? Eller vill du veta mer?

Vi börjar alltid med ett samtal så att du får svar på dina frågor och kan komma igång på bästa sätt. Boka en tid i kalendern eller kontakta oss direkt, självklart förbinder du dig inte till något. Välkommen!

Kontakta oss direkt:
Telefon: 063-15 15 50
E-post: device@realbridge.se

Boka denna tid!

Få svar på dina frågor

Vad kan du förvänta dig av samtalet?

På bara tio minuter får du svar på dina frågor – direkt från vårt kunniga supportteam. Vanliga frågor är till exempel:

  • Hur snabbt kommer man igång?
  • Kan man registrera vad som helst i appen?
  • Hur skapar jag konto?

Tveka inte att höra av dig – vi hjälper dig gärna vidare.
Telefon 063-15 15 50
E-post: device@realbridge.se

"Device används av allt från kommuner och företag med tusentals anställda, till mindre verksamheter som lånar ut arbetskläder, datorer eller verktyg. Oavsett storlek kommer man igång på egen hand – det är bara att ladda ner appen och börja."

– Viktor, kundsupport

Prata direkt med Viktor, eller någon annan i vårt kunniga supportteam:
Telefon: 063-15 15 50
E-post: device@realbridge.se

Vanliga frågor och svar

Hur fungerar det i praktiken – vem gör vad?

Att använda Device är enkelt. Appen är helt fristående från era övriga IT-lösningar – det enda du behöver göra är att ladda ner den och sätta igång. Som ny kund får du alltid tillgång till vårt digitala introduktionspaket som hjälper dig att komma igång.

Hur mycket tid behöver vi lägga i början?

De flesta är igång redan första dagen. Ni väljer själva om ni vill börja i liten skala – till exempel med en avdelning eller en viss typ av utrustning eller lägga in allt på en gång. Du använder helt enkelt appen på det sätt som passar er bäst.

Finns det någon bindningstid?

Nej, om du väljer månadsabonnemang binder du dig aldrig till något. Device har ingen uppsägningstid eller bindningsperiod – du använder tjänsten så länge den passar er. Enkelt och flexibelt, precis som det ska vara.

Hur ser stödet ut efter att vi börjat?

Utöver vårt digitala introduktionspaket, som ingår i abonnemanget, har du alltid tillgång till support via e-post – och vi svarar snabbt. För de allra flesta frågor räcker det gott. Är ni en större kund med särskilda behov kan vi vid behov erbjuda en dedikerad kontaktperson.

Vad händer om vi växer eller får nya behov?

Device fungerar lika bra för små team som för större organisationer. Det är enkelt att lägga till nya användare, avdelningar eller utrustningstyper – direkt i appen, när behovet uppstår.

Finns det andra som liknar oss som redan använder Device?

Ja – Device används av över 300 företag och organisationer runt om i Sverige. Bland våra kunder finns allt från kontor och kommuner till verkstäder, restauranger och utbildningsverksamheter. Hör gärna av dig så berättar vi mer!
Visa fler
Visa färre

Fick du inte svar på dina frågor?

Hör av dig till oss så hjälper vi till!
Telefon 063-15 15 50
E-post: device@realbridge.se